Job 14 van 14


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder Zwijnaarde of Brugge (interim optie vast)


Functie


In de functie van Dossierbeheerder zorg je ervoor dat de administratieve support van onze klanten efficiënt en foutloos verloop. Je functioneert als het eerste aanspreekpunt voor de aan jou toegewezen klantenportefeuille en ben je verantwoordelijk voor de opvolging van hun dossiers.



- Je beantwoordt alle administratieve vragen van klanten per mail en telefonisch.
- Je houdt het administratief klantendossier op continue basis up-to-date (personeelslijsten, contactgegevens, risico’s, …);
- Je beantwoordt al de vragen mbt onze dienstverlening (facturatie, opleidingen, …) en je bent de tussenpersoon voor de verschillende disciplines (medisch toezicht, bedrijfsbezoeken, risicobeheersing, …) en waakt erover dat het afgesproken actieplan/jaar wordt gerealiseerd;
- Je detecteert en signaleert de verschillende klantenbehoeften aan de Teamleader Administratie.
- In functie van je woonplaats werk je vanuit onze zetel van Zwijnaarde of Brugge.

Jouw profiel


- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in administratie met klantencontacten;
- Je bent een uitstekende organisator en kan je eigen werk structureren en je prioriteiten opstellen;
- Je bent autonoom en neemt initiatief om proactief oplossingen voor te stellen;
- Je houdt van variatie en kan makkelijk met verandering omgaan; je leert snel en nieuwe informatie verwerken, schrikt je niet af;
- Je bent een diplomatische teamplayer en beschikt over uitstekende communicatievaardigheden (gesproken en geschreven);
- Je bent positief ingesteld en beschikt over een goede dosis empathie;
- Je bent zeer sterk klantgericht en stressbestendig;
- Je kunt vlot werken met het MS Office pakket en beheert Ms Excel.
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)

Aanbod


Een boeiende functie in een professionele en dynamische omgeving waar kwaliteit en een hoog niveau van dienstverlening essentieel zijn. Levenslang leren is een van onze waarden. Je krijgt de kans om voortdurend bij te leren en je te ontwikkelen. Transparantie, betrouwbaarheid, ondernemerschap en passie zijn andere waarden die door de werknemers van Mensura worden gedeeld.

Na een succesvolle interim periode bieden wij je een vast contract van onbepaalde duur, een competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, een 13de maand, een groeps- en hospitalisatieverzekering, mogelijkheid tot structureel telewerk en tot 41 vakantiedagen.

Solliciteren